Acaba el taller d’electricitat 2018

Dijous de la setmana passada es va fer la cloenda dels tallers de diversificació curricular 2017-2018. Aquests tallers antigament eren coneguts com a “Tastet d’Oficis”, i actualment es coneixem amb el nom de Programa Enginy.

Dos alumnes del Vila hi van assistir: Anas Saab de 3r d’Eso i Mohamed El Ghoumary, de 4t. Ambdós han fet un taller d’electricitat amb resultats molt exitosos. A la imatge podeu veure alguns moments de la cloenda.

El Programa Enginy és un recurs d’atenció a la diversitat i la inclusió adreçat a tot l’alumnat d’ESO dels centres públics de la ciutat, amb l’objectiu d’afavorir l’assoliment de les competències bàsiques mitjançant aprenentatges competencials pràctics vinculats a realitats de l’entorn.