2n d’Eso visita el YoMo Barcelona 2018

Els alumnes de 2n d’Eso van visitar l’edició de YoMo Barcelona 2018. Podeu veure el vídeo que va publicar betevé.

Es van trobar amb més de 100 tallers, conferències i activitats interactives, el que els va permetre experimentar la ciència i la tecnologia més sorprenent plantejada de manera que els va divertir i els va fer descobrir una àmplia gamma de continguts en totes les àrees relacionades amb STEAM.

Els alumnes van poder interactuar amb més de 100 organitzacions dels sectors STEAM, que inclouen universitats, centres de recerca, organismes institucionals, organitzacions sense ànim de lucre, i empreses i indústries capdavanteres. Van tenir  l’oportunitat d’aprendre sobre assignatures, itineraris acadèmics i futures opcions professionals disponibles.

A més, YoMo rep el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i ofereix als educadors una nova gamma de recursos i oportunitats estructurades d’aprenentatge que estan disponibles abans de l’esdeveniment per tal de poder maximitzar el vostre temps durant la visita.

Entre el 26 de febrer i l’1 de març YoMo Barcelona va rebre a 15.000 escolars de Catalunya i Espanya en una enorme exposició de ciència i tecnologia. amb espectacles de teatre en viu, tallers interactius i dotzenes d’activitats pràctiques, on va haver-hi activitats per tots els joves. YoMo va ser dissenyat per portar l’aprenentatge de l’aula a la vida real, mitjançant la demostració d’oportunitats professionals emocionants i gratificants disponibles en l’ecosistema mòbil i del sector STEAM.

L’entrada de YoMo Barcelona és gratuïta per als grups escolars inscrits.

YoMo proporciona una oportunitat única a les organitzacions de la comunitat STEAM, institucions acadèmiques, organitzacions professionals i empreses que participen en el mercat jove perquè tots junts participin i donin a conèixer la seva tecnologia, marques, habilitats i idees.

YoMo col·labora amb Mobile World Capital Barcelona a través del programa mSchools, una iniciativa en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. YoMo és un esdeveniment del Mobile World Congress —el principal esdeveniment de la indústria del mòbil— i de GSMA, que representa els interessos de 800 operadors de xarxes mòbils a tot el món.