1r d’Eso visita les pistes d’atletisme

Els alumnes de 1r d’Eso van tenir un primer contacte amb el món de l’atletisme la setmana passada. L’experiència va ser a les pistes universitariesde l’UB.

L’experiència va ser força engrescadora i van tornar molt contents de la sortida. El temps va acompanyar i van poder gaudir molt.

Conegudes per les seves pistes de tennis, pàdel i frontó, les instal·lacions esportives de la UB ofereixen un ampli ventall d’opcions per practicar esport: a banda dels esports de raqueta, hi ha espais per al fitnes i les activitats dirigides, camps de futbol sala i futbol 7, un camp de rugbi, piscines i pistes poliesportives a l’aire lliure.

Esport en 100.000 metres quadrats

El servei Esports UB està obert a la comunitat universitària i a la ciutadania en general. Ofereix 100.000 metres quadrats d’equipaments esportius amb una gran varietat d’activitats dirigides. Les instal·lacions disposen de piscina, pistes de tennis i pàdel, sales d’activitats dirigides i de condicionament físic, camp de futbol amb gespa artificial, camp de rugbi, pavelló poliesportiu i pista d’atletisme, entre d’altres. Les pistes a l’aire lliure permeten fer entrenament exterior, i les pistes de raqueta es poden llogar per hores.

Esport i crèdits de carrera

L’alumnat pot incorporar l’activitat esportiva i de competició a l’itinerari curricular, i d’aquesta manera obtenir crèdits en els estudis de grau. A més, també hi ha la possibilitat d’integrar-se en el programa d’esportistes d’alt nivell de la UB. Durant l’estiu, Esports UB organitza campus esportius per a infants i joves d’entre 3 i 15 anys.

Podeu trobar més informació sobre Esports U.B. a la seva pàgina web.