Programa Èxit de l’Estiu

exit estiu 2017El programa Èxit es va iniciar al nostre Institut un mes de juliol, ja fa tres o quatre anys. Actualment no només comptem amb aquest programa; al llarg de tot el curs hi ha ajudes pels alumnes que els hi faci falta als quatre cursos de l’Eso. Certament els “amics grans” que es així com s’anomena als estudiants universitaris que ajuden els alumnes a organitzar-se i estudiar, fan una feina molt lloable. Alguns d’ells ja porten varis cursos al nostre centre.

A les imatges podeu veure alguns dels alumnes que han pogut gaudir del programa. La seva durada serà del 3 al 21 de juliol i l’horari que ens han adjudicat enguany es de 9;00 a 11;00 hores.