Portes Obertes de l’Eso (2)

Dissabte passat es va fer la Jornada de Portes Obertes de l’Eso del Vila de Gràcia. L’afluència de pares interessats en el nostre centre va ser força elevada. Es van ajuntar famílies de les escoles adscrites amb altres famílies que també es plantegen el nostre institut com a una opció pels seus fills o filles.

Es van fer dos torns per poder atendre tothom. La nostra directora, Aracel·li Cabrero, els va atendre a la Biblioteca i els hi va donar un folletó explicatiu. Els alumnes de 4t d’Eso van fer d’alumnes-guia i van donar suport a les famílies al llarg de tot el recorregut. També van organitzar-se per poder oferir esmorzar i recollir uns diners de cara abaratir les despeses quan estiguin fent el Projecte de Recerca a Granada.