Visc, convisc i participo

Ja fa anys que el Vila de Gràcia rep la visita del programa Visc, convisc i participo. Majoritàriament hem pogut comptar amb monitors que, en moltes ocasions, són ex alumnes del nostre institut. Enguany comptarem amb la dinamització de la Paula Badal, el Martí Solà, Pau Folch, Clàudia Gil, Clàudia Cases i la Natàlia Olivé.

L’activitat està programada per a 4 setmanes i es portarà a terme a les hores de Cultura i Valors de 2n d’ESO.

Què és el Visc Convisc Participo (VCP)?

El Visc, Convisc, Participo! (VCP) és un projecte d’acció educativa que promou la participació com a eina d’aprenentatge personal i col·lectiu, i com a mecanisme d’incidència i transformació de l’entorn. Es tracta que persones joves associades s’acostin als centres educatius per donar a conèixer, de primera mà, les vies de participació tant en el marc dels centres educatius com les fórmules que la participació pot adoptar en la societat. Amb aquest projecte l’alumnat té l’oportunitat d’aprendre què és la participació i de viure què vol dir participar.