Trobada d’atletisme intercentres 2018

Els alumnes de 3r d’Eso van participar el dia 30 de maig en la trobada d’atletisme intercentres de Barcelona.

Ja fa anys que hi venim participant i acostuma a ser una sortida molt popular entre els alumnes. Com podeu veure a les imatges la trobada inclou totes les diferents disciplines de l’atletisme i els hi dona l’oportunitat de gaudir plenament del que significa implicar-se en aquest mon.

Cal destacar que les noies del nostre Institut van guanyar totes les curses, tant individuals com en relleus.

L’activitat es va desenvolupar a l‘Estadi Municipal d’Atletisme Joan Serrahima, situat a Montjuïc. L’Estadi ha representat i representa l’atletisme català i Espanyol durant dècades. En ell s’han vist moltes marques importants, campionats internacionals, nacionals i autonòmics. També fan una gran tasca engrescadora d’estudiants i joves, futures promeses del nostre esport.

L’Agrupació Atlètica Catalunya des de fa 9 anys ha treballat i continuarà treballant per la millora de les seves instal·lacions i per el treball amb nens i nenes del barri i rodalies, per tal de donar a conèixer l’esport que es pràctica principalment al Joan Serrahima.

Us podem assegurar que han tingut un dia de primera!