L’Acció al mercat surt a BTV

Dimarts 13 de desembre els alumnes van anar al mercat de l’Abaceria ha defensar els drets de les persones refugiades. Aquesta acció ha cridat l’atenció dels mitjans: tant el Club Super 3 com BTV li han dedicat uns minuts. Agraïm l’esforç i la feina que s’ha fet des de totes les escoles implicades, Univers, Gravi, Patronat Domènech i el Vila de Gràcia, ja que són les responsables que s’hagi pogut dur a terme. Aquest èxit ha estat el resultat de moltes converses, hores a l’aula invertides a explicar en què consisteix el problema, donar temps als alumnes per reflexionar i proposar. A l’institut, al Vila de Gràcia, qui hi ha dedicat més hores i esforços han estat les companyes Mar Vara i Imma Coma, que semblen treure temps d’on no n’hi ha per moure tant l’alumnat com el Claustre del Vila. Tant elles com els nostres alumnes son del que no hi ha!

La imatge pertany a un moment de la notícia i es un enllaç al vídeo del que estem parlant.

Gràcies de nous a l’escola Univers, Gravi i al Patronat Domènech!

#volemacollir