15 de maig anem a donar sang!!!

Els alumnes de 3r d’ESO, com cada any, estem col·laborant en un projecte juntament amb el Banc de Sang per aconseguir més donacions i solidaritat a l’hora de dona sang.

Necessitem la vostra ajuda perquè en aquest món gairebé tot es pot comprar amb diners, però la sang no, per tant s’ha de col·laborar donant sang per a la gent pugui viure.

Us volem comunicar que el dia 15 de maig de 17:00-20:30h a l’Espai Jove La Fontana hi haurà una Unitat Mòbil del Banc de Sang. També hi serem nosaltres esperant amb ilusió que vingueu.

SI PODEM CREAR VIDA, TAMBÉ LA PODEM DONAR

NO HI FALTEU, US NECESSITEM!!

INS  Vila de Gràcia,  alumnes de 3r d’ESO

Promoció 2017-18