Extraescolar al voltant de la Ciència i la Tecnologia

El Consorci inicia una extraescolar gratuïta al Vila de Gràcia. L’extraescolar es el Projecte STEM i està promogut per l’Acadèmia de ciències de Nova York. L’extraescolar s’adreça als alumnes de 1r i 2n d’Eso i serà un Taller sobre Química i Sostenibilitat que portaran a terme una microbiòloga i una ecòloga. L’objectiu és desvetllar la curiositat de l’alumnat per la Ciència i la Tecnologia. Tindrà una durada de 10 sessions i es farà al nostre institut els dijous (començant l’11 de gener de 2018) entre les 16:30 i les 18:00h. L’AMPA també col·laborarà en l’activitat fent suport els dijous a la tarda.

Teniu la documentació necessaria en els links següents.

Carta informació famílies

Carta compromís estudiants