2n d’ESO gaudeix del pati

Avui els alumnes de 2n d’ESO han decidit esbrinar quants d’ells podien arribar a estar al banc del pati. Han començat amb 10 alumnes però, en molt poc temps, han aconseguit possar-s’hi tots (els nois, les noies no han estat interessades en el repte).

A les imatges podeu veure que s’ho estaven passant d’allò més be, fins i tot han deixat per uns moments de jugar a basquet amb tal d’aconseguir el repte.

Us podem assegurar que cap banc ha patit ni s’ha vist malmés al llarg del repte. Per una altra banda els alumnes, un cop aconseguida la fita, han decidit que ja no calia seguir per aquesta línia i buscaran nous reptes per divendres vinent.

1 comentari