El nostre projecte de centre

Clica sobre la imatge i descobriràs el projecte de centre.
Què ens defineix, quin és el nostre projecte educatiu, quins són els nostres àmbits de treball, el pla d’acció tutorial, el pla lector i les celebracions i sortides que fem.

Visita al Cosmocaixa

L’alumnat de 4t d’ESO de les optatives de Física i Química i Biologia i Geologia ha anat a Cosmocaixa. La visita ha estat molt profitosa: els alumnes han fet un taller sobre “Pressió atmosfèrica”, un altre sobre “So i acústica” i una visita comentada de… Llegeix més»

La marató de cartes

Des de fa més de 20 anys, Amnistia Internacional posa en marxa durant els mesos de desembre i gener el projecte de la Marató de Cartes on convida a diferents escoles i organitzacions a participar-hi. L’ajuda es realitza enviant una carta de suport a qualsevol… Llegeix més»