Participació en el torneig First Lego League

Aquest dissabte 10 de febrer, alumnes de primer d’ESO del nostre institut han participat en el First Lego League a l’Escola D’Enginyeria de la UAB. Aquest és el primer any que hem participat i ha estat una experiència molt positiva tant per alumnes, familiars, com professors. La participació en el torneig ha estat subvencionada i promoguda per l’Ajuntament de Viladecavalls.
Els participants han estat alumnes de primer d’ESO que han fet l’optativa de robòtica. Aquesta optativa s’ha pogut començar aquest curs gràcies a les subvencions econòmiques per comprar els robots que han aportat tant l’Ajuntament com l’AMPA de l’institut.