Participació en el torneig First Lego League

Aquest dissabte 10 de febrer, alumnes de primer d’ESO del nostre institut han participat en el First Lego League a l’Escola D’Enginyeria de la UAB. Aquest és el primer any que hem participat i ha estat una experiència molt positiva tant per alumnes, familiars, com professors. La participació en el torneig ha estat subvencionada i promoguda per l’Ajuntament de Viladecavalls.
Els participants han estat alumnes de primer d’ESO que han fet l’optativa de robòtica. Aquesta optativa s’ha pogut començar aquest curs gràcies a les subvencions econòmiques per comprar els robots que han aportat tant l’Ajuntament com l’AMPA de l’institut.

1. Clara

Va ser espectacular, els nens van disfrutat moltissim i els pares també i crec que s.hauria de fer tot el curs i prepar-se per l’any que ve.
    Els pares i nens volen continuar i estem disposats a ajudar per tirar-ho endavant.
    Felicitats per la Vanessa, que va portar un equip fantastic, i ens va fer disfrutar molt.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *