Setmana de la ciència

diacienc

Aquesta setmana passada (del 18 al 21 d’abril),  dins del marc de “la Setmana de la Ciència“, l’institut ha realitzat una sèrie d’activitats a tots els nivells:

• Els alumnes de 1r d’ESO han visitat el Museu Blau (museu de les ciències naturals) a Barcelona, on han visitat el Museu i la seva exposició temporal dedicada al Spinosaurus, un dinosaure enorme, amb 15 metres de llarg, 7 tones de pes i una cresta impressionant…..

blau

IMG-20170418-WA0000

• Els alumnes de 2n d’ESO han visitat el CosmoCaixa, a on van realitzar el taller  “Pèndols:dels determinisme al caos”.

Cosmocaixa

• L’alumnat de 3r d’ESO va realitzar una sortida al museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. Allà va realitzar una visita guiada per l’exposició de l’energia: l’aigua, el vent i l’electricitat. També va assistir a un taller d’engranatges.

• mnctt

• Els alumnes de 4t i 2n de batxillerat han fet a l’institut un taller sobre la geometria amb bombolles de sabó, a càrrec del professor Antoni Aubanell.

bombolles

• L’alumnat de 1r de batxillerat humanístic i social va assistir a una conferència sobre seguretat de les comunicacions a càrrec del professor de la UPC Francisco Aguilar i l’alumnat de les modalitats científic i tecnològic va assistir a una conferència sobre els sistemes de navegació per satèl·lit a càrrec del professor de la UPC Josep Gili.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *