SETMANA DE LA CIÈNCIA 2018

Aquesta setmana passada (del 13 al 16 de febrer),  dins del marc de “la Setmana de la Ciència“ , l’institut ha realitzat una sèrie d’activitats a tots els nivells:

• Els alumnes de 1r d’ESO han visitat el Museu Blau (museu de les ciències naturals) a Barcelona
  • Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat uns tallers d’energia solar.
  • L’alumnat de 3r d’ESO va realitzar una sortida al museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. Allà van realitzar a un taller d’engranatges.
  • Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de biologia van realitzar una pràctica  de laboratori sobre la genètica dels grups sanguinis, a càrrec de l’empresa Biocomunica’t.
  • Els alumnes de 1r de batxillerat de la modalitat de biologia van realitzar una pràctica de laboratori per determinar l’activitat de l’enzim catalasa, també a càrrec de l’empresa Biocomunica’t.
  • Els alumnes de 2n de batxillerat van tenir una xerrada sobre criptografia a càrrec d’Oscar Font