Orientació educativa i professional. Alumnat de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO estan a punt de finalitzar el seus estudis obligatoris i començar una nova etapa educativa. El procés de tria de l’itinerari formatiu és complicat: genera dubtes, incerteses, pors…

Per tal que la decisió sigui reflexionada, analitzada i adaptada a les necessitats de cadascú, del 12 al 16 de març s’han dut a terme diferents activitats des de la matèria d’orientació:

• Visita a la UAB
  • Xerrada d’alumnes i coordinadora de batxillerat

La setmana passada, ex-alumnes del centre, que actualment estan cursant CFGM i CFGS van venir a explicar-nos la seva experiència en els cicles així com la metodologia d’estudi i treball que els caracteritza.

Divendres passat, amb el grup de 4tA, vam anar a la mostra del saló de l’ensenyament a Barcelona. Aquestes activitats conclouran el dia 6 d’abril, amb les últimes xerrades a l’alumnat de 4tB i el 12 d’abril amb la visita a dos instituts de Terrassa que ofereixen una àmplia oferta de cicles formatius: INS Terrassa i INS Santa Eulàlia. Tot això, per garantir que el nostre alumnat tingui èxit en l’opció educativa triada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *