Lliurament de notes

ESO

El lliurament de notes serà el dia 28 de juny. El tutor/a individual es posarà en contacte amb les famílies per concretar l’hora d’entrega de les notes. (Si no us arriba aquesta comunicació, adreceu-vos al tutor/a individual).

Els alumnes de 4t d’ESO amb tot aprovat que es matriculin per 1r de batxillerat han de venir a l’institut a fer la matrícula del 4 a l’11 de juliol (ambdós inclosos). Horari d’atenció al públic: de 9.00 a 13.00. Recordeu que dilluns 10 és festiu a Viladecavalls i l’institut estarà tancat.

BATXILLERAT

Els alumnes de 1r de batxillerat recolliran les notes també el dia 28 de juny entre les 8 i les 14.30.  Els alumnes podran recollir les notes si el/la tutor/a individual no ha convocat la família per telèfon o correu electrònic. També ho podran fer les famílies si ho creuen més oportú.

Possibles reclamacions de nota: el mateix dia 28 i el dia 29. Cal demanar pel professor de la matèria.

Recordeu que cal fer la MATRÍCULA pel curs 2017-2018:

– Tot aprovat: del 4 a l’11 de juliol (excepte 10 de juliol – festa local). Horari d’atenció al públic: de 9.00 a 13.00.
– Pendent d’avaluació extraordinària: del 6 al 8 de setembre. Horari d’atenció al públic: de 9.00 a 13.00.

Els alumnes de 2n de batxillerat que tenien recuperacions pendents, recolliran les notes divendres 23 de juny a les 9h. Les reclamacions es podran realitzar de 9 a 11. Cal demanar pel professor de la matèria.