Revolta de bruixes

Divendres, dia 28 d’abril, els alumnes de 2n de Batxillerat Escènic van representar la seva última obra al Teatre Alegria davant de tots els alumnes que fan teatre al nostre centre, des de 1r d’ESO fins a 1r de Batxillerat.

L’obra triada va ser “Revolta de bruixes”, de Josep M. Benet i Jornet. Aquesta representació va significar l’adéu dels nostres alumnes d’escèniques que després de dos anys de fer el Batxillerat Escènic, ens deixen per anar a fer els estudis superiors.

Gràcies per tot el que ens heu donat i que gaudiu del proper futur que us espera.