Presentació de l’obra “Nit de somnis”

L’obra de William Shakespeare El somni d’una nit d’estiu (1595), ha servit d’inspiració als alumnes del batxillerat d’Arts Escèniques de l’INS de Viladecavalls per crear l’espectacle ‘Nit de somnis’. Sota la dramatúrgia i direcció del professor José Antonio Aguado i prescindint de la trama amorosa, se centra en el teatre d’uns actors rústics i l’atmosfera màgica d’uns titelles fets amb materials reciclats. Tot acompanyat de la música de Georg Philipp Telemann interpretada pels alumnes del CEM sota la direcció de Nuno Mendes.