Preinscripció - Batxillerat

Dijous

Divendres

Maig

Presentació de les sol·licituds: del 16 al 24 de maig.

Horari de Secretaria per formalitzar la preinscripció: Matí de les 8.30 a les 13.30 hores (de dilluns a divendres). Tarda de dilluns i dimarts de 16 a 17 hores.

Documents que cal presentar

Si no es presenta tota la documentació que es demana no es podrà formalitzar la preinscripció.

1. La sol·licitud de preinscripció, que us facilitaran gratuïtament a qualsevol centre docent o a la pàgina web gencat.cat/preinscripció.

2. Fotocòpia del DNI de l’alumne/a. Si és estranger passaport o NIE.

3. Fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor. Si són estrangers passaport o NIE. (Si l'alumne/a és menor d'edat)

4. Fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació. (Sí l'alumne/a és menor d'edat)

5. Fotocòpia de la TIS (tarjeta d’identificació sanitària) de l’alumne.

6. Certificació acadèmica de la qualificació mitjana obtinguda a l'ESO (calculada amb dos decimals). Si encara l'està cursant, certificació de la nota mitjana dels cursos ja avaluats definitivament..

També cal aportar la documentació acreditativa dels diferents criteris específics, generals i complementaris de baremació. Només s’ha de presentar si s’al·leguen.

Criteris específics

• Adscripció al centre. Els centres adscrits a l’Institut de Vidreres són el Institut de Maçanet de la Selva i l'Institut de Sils.

Criteris generals

• Existència de germans matriculats o pares o tutors que treballen al centre (40 punts).
  • Proximitat al centre.
    • Domicili familiar dins l’àrea de proximitat (30 punts). Si el domicili familiar no és el que consta al DNI s’ha d’acreditar l’actual domicili amb un certificat d’empadronament.
    • Treball dins l’àrea de proximitat (20 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat del lloc de treball.
  • Beneficiaris de l’ajut de renda mínima d’inserció (10 punts). S’ha de presentar la documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció.
  • Disminució igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare, mare o germans (10 punts). S’ha d’acreditar amb el certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar Social i Família.

Criteris complementaris

• Família nombrosa o monoparental (15 punts). S’ha d’acreditar amb el carnet de família nombrosa o monoparental vigent.
  • Malaltia crònica del sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs (10 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat mèdic.
  • Si el pare, la mare, el tutor/a o un germà/na han estat escolaritzats en el centre (5 punts).

La falsedat de les dades aportades comporta, d’acord amb la Resolució de preinscripció i matriculació del curs 17/18, la invalidació dels centres de prioritat que puguin correspondre.

Calendari de preinscripció i matriculació del curs 17/18 :

Presentació de sol·licituds

Del 16 al 24 de maig

Publicació llista amb barem provisional

6 de juny

Termini per presentar reclamacions

Del 7 al 9 de juny

Publicació de la llista un cop resoltes les reclamacions

14 de juny

Sorteig del número per al desempat

15 de juny

Publicació de la llista ordenada definitiva