Preinscripció - Batxillerat

Divendres

Maig

Preinscripció i matriculació      Curs  2018-19

Presentació de les sol·licituds: del 14 al 24 de maig.

Horari de Secretaria per formalitzar la preinscripció: Matí de les 8.30 a les 13’30 hores (de dilluns a divendres). Tarda de dilluns i dimarts de 16 a 17 hores.

Documents que cal presentar

Si no es presenta tota la documentació que es demana no es podrà formalitzar la preinscripció.

1.     La sol·licitud de preinscripció, que us facilitaran gratuïtament a qualsevol centre docent o a la pàgina http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/batxillerat/

2.     Fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l'alumne. Si es tracta d'estrangers comunitaris, document d'identitat del país d'origen.

3.     Fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor. Si són estrangers passaport o NIE. (Si l'alumne/a és menor d'edat).

4.     Fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació. (Si l'alumne/a és menor d'edat).

5.     Fotocòpia de la TIS (targeta d’identificació sanitària) de l’alumne.

6.     Certificació acadèmica de la qualificació mitjana obtinguda a l’ESO (calculada amb dos decimals). Si encara l’està cursant , certificació de la nota mitjana dels cursos ja avaluats definitivament. (1r, 2n i 3r d'ESO)

També cal aportar la documentació acreditativa dels diferents criteris específics, generals i complementaris de baremació. Només s’ha de presentar si s’al·leguen.

Criteris específics

. Adscripció al centre. Els centres adscrits a l'Institut de Vidreres són l'Institut de Maçanet de la Selva i l'Institut de Sils.

Criteris generals

. Existència de germans matriculats o pares o tutors que treballen al centre (40 punts).

. Proximitat al centre.

-          Domicili familiar dins l’àrea de proximitat (30 punts). Si el domicili familiar no és el que consta al DNI s’ha d’acreditar l’actual domicili amb un certificat d’empadronament.

-          Treball dins l’àrea de proximitat (20 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat del lloc de treball.

. Beneficiaris de l’ajut de renda mínima d’inserció (10 punts).

. Disminució igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare, mare o germans (10 punts). S’ha d’acreditar amb el certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar Social i Família.

Criteris complementaris

. Família nombrosa o monoparental (15 punts). S’ha d’acreditar amb el carnet de família nombrosa o monoparental vigent.

. Malaltia crònica del sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs (10 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat mèdic.

. Si el pare, la mare, el tutor/a o un germà/na han estat escolaritzats en el centre (5 punts).

La falsedat de les dades aportades comporta, d’acord amb la Resolució de preinscripció i matriculació del curs 18/19, la invalidació dels centres de prioritat que puguin correspondre.

Calendari de preinscripció i matriculació del curs 18/19 :

Presentació de sol·licituds

Del 14 al 24 de maig