Preinscripció 2017-18 - ESO

Març

27 28  29  30  31

Preinscripció i matriculació Curs 2017-18

Presentació de les sol·licituds: del 23 de març al 4 d’abril.

Horari de Secretaria per formalitzar la preinscripció: Matí de les 8.30 a les 13.30 hores (de dilluns a divendres). Tarda de dilluns i dimarts de 16 a 17 hores.

Documents que cal presentar

Si no es presenta tota la documentació que es demana no es podrà formalitzar la preinscripció.

1. La sol·licitud de preinscripció, que us facilitaran gratuïtament a qualsevol centre docent o a la pàgina web gencat.cat/preinscripcio
  2. Fotocòpia del DNI de l’alumne/a. Si és estranger passaport o NIE.
  3. Fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor. Si són estrangers passaport o NIE.
  4. Fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació.
  5. Fotocòpia de la TIS (tarjeta d’identificació sanitària) de l’alumne.
  6. Fotocòpia del carnet de vacunacions.
També cal aportar la documentació acreditativa dels diferents criteris específics, generals i complementaris de baremació. Només s’ha de presentar si s’al·leguen.

Criteris específics

Adscripció al centre. Els centres adscrits a l’Institut de Vidreres són: CEIP Salvador Espriu i CEIP Sant Iscle.

Criteris generals

• Existència de germans matriculats o pares o tutors que treballen al centre (40 punts). Aquesta puntuació també s’aplica quan els germans estan matriculats al CEIP Salvador Espriu o CEIP Sant Iscle.
  • Proximitat al centre.
    • Domicili familiar dins l’àrea de proximitat (30 punts). Si el domicili familiar no és el que consta al DNI s’ha d’acreditar l’actual domicili amb un certificat d’empadronament.
    • Treball dins l’àrea de proximitat (20 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat del lloc de treball.
  • Beneficiaris de l’ajut de renda mínima d’inserció (10 punts). S’ha de presentar la documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció.
  • Disminució igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare, mare o germans (10 punts). S’ha d’acreditar amb el certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar Social i Família.
Criteris complementaris

• Família nombrosa o monoparental (15 punts). S’ha d’acreditar amb el carnet de família nombrosa o monoparental vigent.
  • Malaltia crònica del sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs (10 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat mèdic.
  • Si el pare, la mare, el tutor/a o un germà/na han estat escolaritzats en el centre (5 punts).
La falsedat de les dades aportades comporta, d’acord amb la Resolució de preinscripció i matriculació del curs 17/18, la invalidació dels centres de prioritat que puguin correspondre.

Calendari de preinscripció i matriculació del curs 17/18

Presentació de sol·licituds

Del 23 de març al 4 d’abril

Publicació llista de sol·licituds baremades