Preinscripció 2018-19 - ESO

Divendres

16 17 18  19 20

Preinscripció i matriculació      Curs  2018-19

Presentació de les sol·licituds: del 13 al 24 d’abril.

Horari de Secretaria per formalitzar la preinscripció: Matí de les 8.30 a les 13.30 hores (de dilluns a divendres). Tarda de dilluns i dimarts de 16 a 17 hores.

Documents que cal presentar

Si no es presenta tota la documentació que es demana no es podrà formalitzar la preinscripció.

1.     La sol·licitud de preinscripció, que us facilitaran gratuïtament a qualsevol centre docent o a la pàgina http://queestudiar.gencat.cat/es/preinscripcio/

2.     Fotocòpia del DNI de l’alumne/a. Si és estranger, passaport o NIE. Si es tracta d'estrangers comunitaris, document d'identitat del país d'origen.

3.     Fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor. Si són estrangers, passaport o NIE. Si es tracta d'estrangers comunitaris, document d'identitat del país d'origen.

4.     Fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació.

5.     Fotocòpia de la TIS (tarjeta d’identificació sanitària) de l’alumne.

També cal aportar la documentació acreditativa dels diferents criteris específics, generals i complementaris de baremació. Només s’ha de presentar si s’al·leguen.

Criteris específics

.  Adscripció al centre. Els centres adscrits a l’Institut de Vidreres són: CEIP Salvador Espriu i CEIP Sant Iscle.

Criteris generals

. Existència de germans matriculats o pares o tutors que treballen al centre (40 punts). Aquesta puntuació també s’aplica quan els germans estan matriculats al CEIP Salvador Espriu o CEIP Sant Iscle.

. Proximitat al centre.

-          Domicili familiar dins l’àrea de proximitat (30 punts). Si el domicili familiar no és el que consta al DNI s’ha d’acreditar l’actual domicili amb un certificat d’empadronament.

-          Treball dins l’àrea de proximitat (20 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat del lloc de treball.

. Beneficiaris de l’ajut de renda mínima d’inserció (10 punts). S’ha de presentar la documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció.

. Disminució igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare, mare o germans (10 punts). S’ha d’acreditar amb el certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar Social i Família.

Criteris complementaris

. Família nombrosa o monoparental (15 punts). S’ha d’acreditar amb el carnet de família nombrosa o monoparental vigent.

. Malaltia crònica del sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs (10 punts). S’ha d’acreditar amb un certificat mèdic.

. Si el pare, la mare, el tutor/a o un germà/na han estat escolaritzats en el centre (5 punts).

La falsedat de les dades aportades comporta, d’acord amb la Resolució de preinscripció i matriculació del curs 18/19, la invalidació dels centres de prioritat que puguin correspondre.

Calendari de preinscripció i matriculació del curs 18/19 :

Presentació de sol·licituds

Del 13 al 24 d’abril

Publicació llista de sol·licituds baremades

3 de maig

Termini de reclamació al barem provisional

Del 4 al 8 de maig

Publicació de la llista un cop resoltes les reclamacions

10 de maig

Sorteig del número de desempat

11 de maig

Publicació de la llista ordenada definitiva