Enviament de llibres a Togo
per Irene Martínez Pérez - dimecres, 24 maig 2017, 12:20

El Departament de Llengües ha donat un seguit de llibres de llengua espanyola, que ja no s’utilitzaven a l’institut, a un centre educatiu de Togo. Els Instituts Preuniversitaris de Togo ofereixen l’aprenentatge de l’espanyol com a llengua estrangera en el seu currículum.

Esperem que els llibres amb els que han après molts dels nostres estudiants puguin ajudar a partir d’ara al jovent de Togo.

Premi Ecopropostes 2017
per Irene Martínez Pérez - dimecres, 24 maig 2017, 12:06

Els alumnes Abel Vergés, Arnau Güell, Guillem Roura, Edu Daza i Biel Caballero, de 4t d'ESO reben un accèssit en el concurs d'Ecopropostes mediambientals que fa cada any Ràdio Marina. El seu treball consistia a definir un conjunt de rutes per venir a l'institut des d'una sèrie de punt diversos ...

Mostra la resta d'aquest tema
(122 paraules)
TALLER REACCIONA... EXPLOTA
per Irene Martínez Pérez - dilluns, 22 maig 2017, 13:13

Des de la matèria de Física i Química, l'alumnat de 3r d’ESO va realitzar el taller “Reacciona… explota”.

Aquest taller consistia en una sèrie de pràctiques i reaccions químiques bastant espectaculars, realitzades per part de personal de la UdG al gimnàs de l’Institut.

Taller reaccions químiques