Imatge Raül Fernández
TALLER: REACCIONA... EXPLOTA
per Raül Fernández - dimarts, 22 maig 2018, 22:25

TALLER REACCIONA... EXPLOTA

Des de Física i Química, els estudiants de 3r d’ESO van realitzar el taller “Reacciona… explota”.

Aquest taller consistia en una sèrie de pràctiques , reaccions químiques bastant espectaculars , realitzades per part de personal de la UdG a la Biblioteca del centre. Fins i tot han realitzat una quimioluminiscència!!

més informació a https://www.reacciona.cat/

Imatge Marc Cargol Milan
Creació d'empresa
per Marc Cargol Milan - dimarts, 22 maig 2018, 07:36

Durant els mesos d'abril i maig els alumnes d 'EIE ( empresa e iniciativa emprenedora ) de 2n del Cicle Formatiu de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han participat a les xerrades-taller que han ofert els professionals d'AGOE.

Francesc Aldrich (professional d'AGOE) explicant el procés de creació d'empresa als alumnes del CFGM SMX

En Jordi Bayer i en Francesc Aldrich han explicat als alumnes  com desenvolupar un pla d'empresa i com desenvolupar un pla de negoci ( starup ) a través del mètode Canvas .L'experiència ha estat molt profitosa i si tot va bé ho repetirem el proper curs !!

Montse Fors.

Imatge Marc Cargol Milan
Primers auxilis a l'aula
per Marc Cargol Milan - divendres, 18 maig 2018, 12:35

Durant aquesta setmana alumnes de 1r i 2n de batxillerat i de 1r de cicles formatius han assistit a les xerrades -taller de Primers Auxilis a càrrec de la Creu Roja de Santa Coloma de Farners. Els alumnes han pogut practicar la RCP amb les formadores i aprendre procediments d'actuació bàsics en el cas de trobar-se amb accidents o situacions imprevistes.Ha estat una formació enriquidora i molt pràctica.

Montse Fors