Rimavisi
de Irene Martínez Pérez - lunes, 20 de noviembre de 2017, 10:30

El proper diumenge, 03 de desembre a les 9,30h. del matí tindra lloc la 5a bicicletada familiar organitzada per Rimavisi i, com sempre, hi esteu tots convidats!

El punt de sortida serà l’escola Josep Boada de Riudarenes i el recorregut continuarà cap a les Termes Orion, Parc de Sant Salvador, Santa Coloma Residencial i Riudarenes on dinarem a l’escola a l’arribada.

Recordeu que la inscripció via online serà oberta fins el divendres 01 de desembre pel matí. Més informació a https://rimavisi.wordpress.com/

Cartell Rimavisi

TranSelva 2017
de Irene Martínez Pérez - lunes, 20 de noviembre de 2017, 10:11

El dies 26 i 27 d’octubre es va realitzar la TranSelva 2017, sortida d’Escoles Verdes que realitzen diferents centres de secundària de la comarca de la Selva. Enguany hi han participat alumnes dels instituts de Riells i Viabrea, Santa Coloma de Farners, Vidreres, Arbúcies, Sant Hilari, i ...

Ver el resto del tema
(154 palabras)
Setmana Europea de Prevenció de Residus 2017
de Irene Martínez Pérez - martes, 14 de noviembre de 2017, 11:25

Aquesta setmana a l'institut fem diverses activitats coordinades per la professora Vanesa Seriñà, encarregada de la participació del nostre institut en el projecte d'Escoles Verdes.