Bon estiu!
de Irene Martínez Pérez - lunes, 2 de julio de 2018, 16:22

El professorat i el personal no docent de l'Institut Vidreres us desitja que passeu un molt bon estiu sonrisa

Bon estiu!

Visita a Cotlliure
de Irene Martínez Pérez - viernes, 29 de junio de 2018, 10:38

El 5 de juny els alumnes de 1r d'ESO van fer una sortida a França i posar en pràctica els seus coneixements de la llengua francesa. Al matí van visitar el poble de Cotlliure i a la tarda van visitar el parc d'Argelers on van gaudir d'un espectacle amb àligues, falcons i voltors.

Grup

Més fotografies de la jornada

Clean Up Day!
de Irene Martínez Pérez - martes, 19 de junio de 2018, 15:32

El 24 de Maig els alumnes de 3r d'ESO van dur a terme per primer cop al centre una acció de neteja a nivell europeu anomenada Clean Up Day!

L'acció va anar molt bé, com podeu veure a les fotografies: es van poder recollir i separar residus d'arreu del poble que es van anar geolocalitzant i l'ajuntament els ha passat a recollir!

Volem agrair la col·laboració a un parell de voluntaris de segon de batxillerat, al professorat que hi ha participat i a Frit Ravich, que va contribuir amb unes crispetes per fer un pica pica.

Fotografies de la jornada