Fisidabo 2018
per Irene Martínez Pérez - dijous, 19 abril 2018, 09:51

El divendres 13 d’abril els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que cursen la matèria de Física van participar en el Fisidabo. Per un dia el Tibidabo de Barcelona es va transformar en un laboratori gegant de Física on els participants van fer diferents experiments per tal de consolidar diversos conceptes de Mecànica Clàssica.

Més fotografies

Alumnes treballant

Concurs Physicat 4t d'ESO
per Irene Martínez Pérez - dijous, 19 abril 2018, 09:44

logo

L'alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de Física i Química ha participat en el concurs Physicat. El concurs consisteix en la resolució de 6 problemes de Física per resoldre en equips en el temps màxim d’una hora. Les proves s’han realitzat telemàticament en el propi centre i al llarg de la setmana del 9 al 13 d’abril de 2018 ho aniran fent tots els centres participants de Catalunya. MOLTA SORT!!

Més fotografies

En BTT als Estanys de Sils
per Irene Martínez Pérez - dimecres, 18 abril 2018, 07:43

Avui l'alumnat de 1r d'ESO recorrerà en bicicleta els Estanys de Sils acompanyat d'un equip de professors del centre. Han ensopegat un bon dia per gaudir!