Sant Jordi 2017
per Irene Martínez Pérez - divendres, 28 abril 2017, 12:06

Divendres 21 de maig vam celebrar la diada de Sant Jordi a l'institut amb tallers i activitats vàries, el lliurament de premis del concurs literari i de fotografia i dibuix, lectura de poemes, actuacions musicals i un espectacle final de hip hop.

Moltes gràcies a tots els que vàreu col·laborar en l'organització de la festa i que ens vàreu permetre gaudir d'una entretinguda jornada.

Més fotografies de la jornada...

Imatge Irene Martínez Pérez
Nou equipament de llums per a l'escenari
per Irene Martínez Pérez - divendres, 28 abril 2017, 12:01

Club de lectura
per Irene Martínez Pérez - dimecres, 26 abril 2017, 11:54

Aquest any hem organitzat per primera vegada un Club de lectura amb el suport de la Biblioteca Municipal de Vidreres, per fomentar el gust per llegir dels alumnes de 1r d'ESO. El divendres 21 d'abril va tenir lloc la inauguració del Club de lectura de l'institut. Els alumnes de 1r d'ESO van realitzar un taller de lectura: un grup va llegir "Dies feliços" d'Àngel Burgas i l'altre "El Alquimista" de Michael Scott.

Va ser un èxit de participació. Us animem a participar en el pròxim!