Els alumnes de 1r d’ESO coneixen el projecte Life Montserrat

Els passats dies 4 i 5 de maig, els alumnes de 1r d’ESO van conèixer el programa LIFE-Montserrat, un projecte innovador de prevenció dels incendis forestals a tot l’espai del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat. Aquesta iniciativa vetlla pel bon desenvolupament de la biodiversitat de l’entorn, mitjançant noves eines com la silvopastura, per la qual l’activitat ramadera esdevé un element imprescindible per a la bona gestió dels boscos i la prevenció d’incendis.

Els alumnes van poder conèixer l’entorn, amb la fauna i flora característics del parc natural. Al mateix temps, diversos membres del cos de Bombers de la Generalitat van explicar in situ com cuiden dels boscos i les mesures i actuacions que porten a terme regularment per tal d’evitar futurs incendis.

dav