Sortida 1r ESO al Bosc Tancat de Cerdanyola

El passat dimarts 4 d’abril els alumnes de 1r eso van realitzar una sortida al Bosc Tancat de Cerdanyola. La sortida, programada per la matèria d’Educació Física, està inclosa dins el currículum de la matèria al bloc d’Activitats a la Natura.

Els alumnes van poder disfrutar de les activitats descarregant l’adrenalina als ponts, tirolines, lianes, ponts oscil.lants… Va ser una jornada molt positiva, de descrobriment per alguns i, d’altres amb més experiència, un dia per a assolir nous reptes i compartir l’experiència amb els companys/es.