Representacions teatrals de l’optativa d’anglès

El dimecres 15 de març, els alumnes de 2n d’ESO que cursen l’assignatura optativa d’anglès van desplaçar-se fins a l’escola Font de l’Orpina per representar, als alumnes d’educació primària d’aquest centre, les obres teatrals en anglès que han estat preparant les últimes setmanes a classe.

Els alumnes de l’Institut havien fet revisions i modificacions de rondalles populars i les havien adaptat en anglès, creant nous diàlegs i situacions, tot treballant en grup i, alhora, elaborant els seus propis decorats.

Els espectadors van gaudir de l’espectacle i més d’un s’animà a interactuar amb els actors.img_5594 img_5585 img_5586 img_5587 img_5588 img_5589 img_5590 img_5591 img_5592 img_5593