Mathleague – Final estatal a Saragossa

Final Saragossa

Els nostres alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar a la final estatal del concurs de internacional de matemàtiques en anglès :  Mathleague,  que es va celebrar els dies 28 i 29 de maig a Saragossa.

D’entre els 15 equips classificats de tota Espanya de 1r cicle d’ESO, només hi havia dos centres catalans, el centre La Salle – Manlleu i nosaltres, i a més a més, Vacarisses va ser l’únic institut públic, de tot l’estat, entre els classificats d’ESO.

Dels dos equips, cadascun dels 4 alumnes, que vam portar a Saragossa a la semifinal de dissabte a la tarda, un va aconseguir classificar-se dintre dels 7 millors d’Espanya, per a disputar la final de diumenge. En aquesta ja no vam poder classificar-nos per anar a la final internacional de Pekin, però tot i això, d’entre els més de 13.000 alumnes participants de tota Espanya, és un orgull, que els nostres 8 alumnes hagin aconseguit arribar a la final estatal.

Agraïm la col·laboració de la nostra professora Mª Carmen Baixauli, que ha estat l’ànima del procés.

Agraïm  també a l’Ajuntament de Vacarisses i en especial a la Regidoria d’Educació per la seva ajuda econòmica per al desplaçament fins a Saragossa.

I a La cova taronja per endolcir-nos l’estada!!

Sí voleu més informació: http://www.mathleague.eu/es/

Enhorabona xiquets! Estem molt orgullosos de vosaltres!