II Campanya de recollida d’aliments de llarga durada i joguines per estrenar

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que, després de l’èxit del curs passat, des de l’Institut, ens volem sumar a la II recollida de joguines i aliments de llarga durada, i així poder ajudar a famílies del nostre municipi que així ho necessitin.

Demanem doncs, la vostra col·laboració, per petita que sigui.

Quins aliments volem recollir?

Els aliments que volem recollir han de ser de llarga durada, tot seguit en detallem uns quants:

• Pasta

• Arrós

• Llet

• Oli

• Llegums secs

• Llaunes de conserva ( Sardines, tonyina,..)

• Aliments infantils

• També podeu portar torrons, neules…productes nadalencs

Quines joguines volem recollir?

Joguines noves i/o en molt bon estat (amb l’embolcall d’origen, si és possible).

Què en farem del les joguines i aliments recollits?

Des de l’institut creiem que és molt important fomentar l’esperit solidari del nostre alumnat, volem que siguin crítics amb allò que els envolta, i creiem que aquesta campanya els pot servir per a enriquir-se com a persones.

El dia 22 de desembre, un dels tallers de nadal que es fan a l’institut, serà fer paquets dels aliments que hagin estat recollits. Aquests seran entregats posteriorment a serveis socials de l’Ajuntament de Vacarisses, per tal de què facin la distribució.

Les joguines s’entregaran també a serveis socials.

Quan es poden dur els aliments i les joguines?

La recollida es durà a terme des del dilluns 27 de novembre, al vestíbul de l’institut, fins el mateix dia 22 de desembre.

Tot desitjant que la campanya sigui un èxit, gaudeixin d’aquests dies de festa!

Per una escola amb empenta, per un municipi solidari, per un món més sostenible!

Moltes gràcies

Equip dinamitzador Escola Verda