Agraïments GPB

Ja hem tancat la primera edició del Green Planet Barcelona!

Sis dies de visionats de films mediambientals on les escoles, l’institut i el poble de Vacarisses han pogut gaudir dels millors curtmetratges de temàtica ambiental que es fan arreu del món.

Han calgut molt esforços per a què el Green Planet Barcelona hagi estat possible. Així doncs, volem donar les gràcies a tot els que han fet possible que el Festival hagi estat tot un èxit. En especial: lEscola Verda que ha organitzat el Festival, visionant els 250 curtmetratges rebuts, entrevistant membres del jurat i directors dels curtmetratges. Preparant notícies, cartell, catàleg, tríptic i web del Festival.

Les ecodelegades i ecodelegats de l’Institut qui, mitjançant una rúbrica, han estat responsables de triar la selecció oficial, i han representat l’staff del Festival durant la seva celebració.

La direcció del centre que ha confiat en el projecte de l’Escola Verda i ha dedicat esforços per a què el professorat que hi forma part hagi disposat d’hores de dedicació a tal projecte i com no a la cessió d’espais per a tal efecte.

La consergeria de l’Institut Vacarisses, defensada per les noies del PAS,  que sense ella no hagués estat possible fer-ne la difusió del certamen. S’ha encarregat de fer la impressió de cartells, fulletons, entrades,… Val a dir que hem comptat amb el seu suport incondicional.

L’AMPA que, com sempre, ens ha recolzat des de l’inici del nostre projecte donant suport logístic i financer. Mireu quin goig feien els nostres membres de l’staff amb les samarretes que ens han regalat.

L’Ajuntament de Vacarisses que ha permès la cessió d’espais del poble i diners del seu pressupost, per a poder organitzar aquest festival i permetre així donar un premi econòmic als guanyadors del Green Planet Barcelona.. La col·laboració ha estat estreta, especialment amb la regidora de medi ambient de l’Ajuntament, així com amb d’altres membres del govern.

La directora de l’institut, amb els guanyadors del premi del públic per la categoria Teens Alert pel seu curt Vargonia.

A l’Escola Municipal d’Art de Sant Cugat, que va enviar un alumne en pràctiques per ajudar amb la part gràfica del Festival.

Als membres del Jurat, la Clara Fuster, en Martí Urroz, l’Oriol Aunós i la Dulce Medina. Ells van visionar els 48 curts seleccionats i van triar-ne els guanyadors.

A l’il·lustrador Quim Conca i l’artista Thirza Schaap que van cedir algunes de les seves obres per il·lustrar el catàleg del Festival.

L’Institut Puig de la Creu que va oferir la seva màquina d’impressió 3D per a poder confeccionar les estatuetes que es van entregar com a part del premi.

Per tant, gràcies a tots, esperem que la propera edició sigui encara més exitosa!

Per un món més sostenible, per una escola amb empenta!

Coordialment

L’Institut de Vacarisses