Inofmració sortides 2n Batx

SORTIDES 2n BATXILLERAT: 1r TRIMESTRE

SORTIDA:  MUSEU Geologia Manresa (Valentí Masachs)
ASSIGNATURA: CTMA
DATA:   22/11/2017                                                                 CURS: 1r  batxillerat
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:  Farem una visita al museu i respondrem un dossier el qual s’ajusta al currículum de CTMA de 1r i 2n de Batxillerat.
MATERIAL:  DOSSIER que s’avaluarà com una pràctica.

SORTIDA:  Servei de microscopia electrònica de la UAB
ASSIGNATURA: Biologia
DATA:   11/12/2017                                                                         CURS: 2n batxillerat
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Visitarem les instal·lacions del servei de microscòpia, rebrem una xerrada sobre el món microscòpic, i utilitzarem els microscopis electrònics.
MATERIAL:  Material: per a prendre apunts.

SORTIDA:   Tarragona (Tàrraco romana)
ASSIGNATURA: Llatí
DATA:    15/12/17                                                                        CURS: 1r i 2n batxillerat
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Sortida didàctica per veure in situ algunes de les restes arqueològiques romanes més importants que trobem a la Península Ibèrica. Veurem l’aqüeducte, l’amfiteatre, el circ i altres.
MATERIAL:  Esmorzar, material per fer fotos, dossier i estris per escriure.

SORTIDES 2n TRIMESTRE

SORTIDA:  Taller obtenció de biogàs
ASSIGNATURA:  Química
DATA:  12/01/2018                                                             CURS:2n de batxillerat científic tecnològic
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Aprofitant que al Vallès Occidental, disposem de la planta Can Barba, la visitarem i allà comprovarem que se’n fa amb els residus orgànicsL’obtenció de biogàs és possible a partir de la digestió anaeròbia dels residus orgànics biodegradables, com és el cas de la fracció orgànica provinent de la recollida selectiva dels municipis. L’activitat consisteix en determinar la quantitat de biogàs que pot produir una mostra de residu orgànic. S’observen els resultats en funció de diferents condicions: recollida selectiva, humitat, temperatura, etc.

Els estudiants es familiaritzen tant amb les tècniques de mesura com amb les condicions que permeten que els residus es transformin en una font d’energia.
CONTINGUTS

• Transformació biològica de residus municipals (Biologia)
  • Desplaçament de líquids per acumulació de gasos (Física)
  • Reaccions químiques en el procés de metanització (Química)
  • Interpretació de corbes obtingudes (Matemàtiques)

L’activitat s’inicia a les 10h i acaba a les 13h.
MATERIAL:  Esmorzar , material per a poder treballar ( llibreta, bolígraf). Se’ls dóna un dossier per poder realitzar l’activitat.

SORTIDA:  teatre LA PLAÇA DEL DIAMANT
ASSIGNATURA: CATALÀ
DATA:    12/03/2018                                                       CURS: 2n BATXILLERAT
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Anirem al teatre, a veure aquesta obra prescriptiva per als alumnes de 2n de batxillerat.Serà als Salesians de Terrassa.
MATERIAL:  il·lusió d’anar al teatre!

SORTIDA:  teatre terra baixa
ASSIGNATURA: català
DATA:       13/03/2018                                                                     CURS: 2n batxillerat
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:  Anirem al teatre, a veure aquesta obra prescriptiva per als alumnes de 2n de batxillerat.Serà al Casal Sant Pere de Terrassa.
MATERIAL:  il·lusió d’anar al teatre!

SORTIDA:  Snorkel a Sitges
ASSIGNATURA: Biologia
DATA:  14/05/2018                                                                          CURS: 2n
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Observació i anàlisis dels ecosistemes costaners (de sorra i de roca). Farem una volta a l’espigó tot observant la fauna autòctona i, després, omplirem un dossier amb les explicacions dels professionals.MATERIAL: Crema solar, tovallola, escarpins o sabates velles per a nedar amb elles, esmorzar i dinar, dossier facilitat per les professores i material per a escriure. El material per a l’snorkel (ulleres, tub i neoprè) ens el faciliten allà.

SORTIDA:  Sing-a-long
ASSIGNATURA:  Anglès
DATA:                     06/03/2018                                                       CURS: 1r i 2n batxillerat
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Sortida al Casal del poble on es porta a terme el projecte Sing-a-long, un concert-karaoke on els/les alumnes cantaran cançons d’ actualitat i clàssics. Les  lletres estan projectades en una gran pantalla i la música és en directe. Aquesta és una activitat interactiva ja que  és l’ alumnat el que actua.Actuació: 12.30-13.30
MATERIAL:  Esmorzar i calçat còmode.