Informació sortides 3r ESO

SORTIDA:  CASTANYADA A  CAN VIVES
DATA:   30 d’octubre del 2017
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Sortim a les 8:00 i arribem al centre a les 14:00h

Per celebrar la castanyada, l’alumnat de 3r fa una passejada per l’entorn de Vacarisses fins a la masia de Can Vives, un cop allà el professorat els ha preparat una gimcana amb varies proves a realitzar. Els alumnes competeixen per grups classe.
MATERIAL: Motxilla petita,  roba i calçat apte i còmode per la  muntanya i  esmorzar.

SORTIDA: ANEM AL TEATRE
DATA:   14 de desembre del 2017
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Sortim a les 12:25 i arribem al centre a les 14:30h.

Al Casal de Vacarisses,  anem a veure l’obra de teatre : Limbo
MATERIAL: Calçat còmode, pugem caminant

SORTIDES 2n TRIMESTRE
SORTIDA:  SING-A-LONG
ASSIGNATURA: ANGLÈS
DATA:   6 de març del 2018
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Sortida a les 10:25 cap al Casal del poble on es porta a terme el projecte Sing-a-long, un concert-karaoke on els/les alumnes cantaran cançons d’ actualitat i clàssics. Les  lletres estan projectades en una gran pantalla i la música és en directe. Aquesta és una activitat interactiva ja que  és l’ alumnat el que actua.MATERIAL: calçat còmode per anar caminant al Casal. Recordar que es farà la classe les dues primeres hores del dia i les dues últimes hores.

SORTIDA: MINI MOSTRA DEL SALÓ DE L’ENSENYAMENT AL PUNT DE VOL
DATA:   21 de març del 2018
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:A les 12:40  sortim cap al Punt de Vol de Vacarisses on farem una activitat de formació per a conèixer les diferents offertes de futur després de l’ESO.
MATERIAL: motxilla, estoig per omplir un qüestionari, calçat còmode  i  esmorzar.  Recordar que es farà la classe la resta del dia.

SORTIDA:  VISITA AL CTRV
DATA:   18 i 19 D’ABRIL
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Per número d’alumnes la sortida es realitzarà en dos dies: 18 abril,  3r ESO C i D Sortida: 9:15h arribada al centre 12: 30h

19 d’abril, 3r ESO A i B Sortida: 9:15h arribada al centre 12: 30h

La visita engloba un taller: Missió residus i la visita a les instal·lacions del CTRV. L’anada i tornada serà en autocar.
MATERIAL: motxilla, estoig per omplir un qüestionari, calçat còmode  i  esmorzar.  Recordar que es farà la classe de primera hora del dia i les dues últimes hores.

SORTIDA:  TREBALL DE SÍNTESI A SITGES
DATA:   14 i 15 de juny del 2018
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Aquesta sortida és curricular per tot l’alumnat i es realitzarà en dues modalitats, amb o sense pernoctació.L’horari serà el següent:

Dia 14 de juny:

Sortida de Vacarisses: les 8’15h.

Arribada a Sitges per realitzar l’activitat del treball de síntesi a les 9:30h.

9:30 a 13:30: Gimcana per Sitges.

13:30 dinar i estona a la platja. CAL PORTAR DINAR DE CARMANYOLA O ENTREPÀ.

17:00 entrada al camping el Garrofer de Sitges, on farem nit.

21:00 SOPAR, cada bungalow s’ha d’organitzar per a preparar-se el sopar, disposen de cuina i utensilis al bungalow.
Dia 15 de juny:

8:00 esmorzar ( organitzat en cada bungalow)

9:30h:  Inici de les activitats de kayak i voley platja.

13:30h:  tornada cap a Vacarisses.

*L’alumnat, les famílies dels quals estaran avisades que no faran nit a Sitges, el dia 14 de juny sortiran del centre i tornaran el mateix dia a les 14:30h. El mateix passarà el dia 15 de juny. Les activitats del treball de síntesi es realitzaran en aquesta franja, la resta de jornada serà lúdica per l’alumnat que roman a Sitges.
MATERIAL:

• protecció solar (crema solar, gorra, para-sol opcional)
  • 2 mudes
  • pijama
  • roba de bany
  • sabates còmodes per caminar i sabates de bany tancades pel kayak.
  • sac o llençol per dormir.
  • tovallola de platja/piscina i de bany
  • esmorzar, dinar, berenar, i sopar pel dia 14 de juny i esmorzar pel dia 15.