Per a concertar una visita cal demanar cita prèvia al 93 828 03 22

Els únics canals de comunicació oficials de l’Institut Vacarisses són:
– els correus @institut vacarises.cat i aquesta pàgina web de l’Institut

Destacar els següents correus de comunicació per aspectes específics:

assistència: consergeriacentre@insvacarisses.cat
tràmits econòmics: secretariacentre@insvacarisses.cat
tràmits administratius: secretariacentre3@insvacarisses.cat
general: a8061208@xtec.cat

GUIES, AJUDES I TRÀMITS:

FAMÍLIES i ALUMNAT        PROFESSORAT

CARTELLERA INFORMATIVA DEL CENTRE

Informació sobre les beques d’ensenyaments postobligatoris

INFORMACIONS INICI DE CURS 24-25
Anirem publicant les informacions per a l’inici del curs 2024-2025.
Oferta inicial de places:

ESO CURS 2024-2025

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024

ENLLAÇ PER VEURE LA LLISTA PROVISIONAL

INFORMACIONS GENERALS

– ESO (només per a nou alumnat al centre)

Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març de 2024
Matrícula: del 18 al 26 de juny de 2024
Calendari i més informació disponible a: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/eso/inici/

– Batxillerat (només per a nou alumnat al centre)

Oferta inicial de places: el 16 d’abril de 2024
Presentació de sol·licituds: del 18 al 25 d’abril de 2024
Matrícula: del 21 de juny a l’1 de juliol
Calendari i més informació disponible a: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/inici/

OFERTA D’ESTUDIS FORA DEL CENTRE

CFGM  Cicles de formació professional de grau mitjà 2024-2025
Calendari i més informació disponible a: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/fp-grau-mitja/inici/
CFGS  Cicles de formació professional de grau superior 2024-2025
Calendari i més informació disponible a: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/fp-grau-superior/inici/
Altres ensenyaments i més informació disponible a:  https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/index.html

INFORMACIONS CURS 23-24

Tot i que el termini per a pagament era fins al 31 d’agost, si teniu qualsevol dubte, dificultat o pagament pendent poseu-vos en contacte amb secretaria (secretariacentre@insvacarisses.cat o 93 828 03 22) tan aviat com sigui possible. Recorde que aquest curs s’utilitzen llibres digitals:

1r d’ESO              2n d’ESO            3r d’ESO           4t d’ESO       1r Batxillerat          2n Batxillerat

Aquí teniu el llistat de material i llibres de lectura per al curs 2023-2024:

1r ESO        2n ESO        3r ESO         4t ESO       1r Batxillerat        2n Batxillerat

SIMULACIÓ D’UN MICROSCOPI DE FORÇA ATÒMICA

Els alumnes de primer de batxillerat, dins de l’assignatura de Reptes de Biologia i Geologia, han realitzat una simulació d’un microscopi de força atòmica (AFM).
Aquest microscopi està vinculat a molts dels avenços actuals en àrees com la biomedicina i la ciència de materials, ja que permet fer observacions de mostres menors d’1 nanòmetre de manera tridimensional i a una elevada resolució.… Llegeix més»

COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Entre avui i demà l’alumnat de 4t d’ESO està duent a terme les proves de competències bàsiques. Aquestes pretenen avaluar els coneixements i competències daquirides durant l’etapa de secundària.
Avui s’han fet les proves de competència de català, castellà i cientificotecnològica i demà faran les de matemàtiques i llengua anglesa.… Llegeix més»

JORNADA DE MILLORA DE L’INSTITUT VACARISSES

El dissabte passat,13 d’abril, es va dur a terme la 1a Jornada de Millora de l’Institut Vacarisses amb una participació de 31 persones, incloent-hi professorat, alumnat i famílies. Durant aquesta jornada, es van realitzar adaptacions i millores als espais i equipaments de l’institut. Agraïm a tots els participants la seva col·laboració que serveix per enfortir la comunitat educativa i millorar l’entorn d’aprenentatge per a tothom.… Llegeix més»

XERRADA “I DESPRÉS DE L’ESO, QUÈ?” (Biblioteca de l’Institut Vacarisses)

El proper dijous 18 d’abril de 2024, l’equip d’orientació del centre portarà a terme la xerrada “I després de l’ESO, què?” adreçada especialment a les famílies de 4t i 3r de l’ESO, però oberta a totes les famílies del centre que hi vulguin assistir. Aquesta serà a les 17:30h i la farem a la Biblioteca de l’Institut Vacarisses. La durada serà d’aproximadament 1h.… Llegeix més»

JORNADA D’ESPORT I SALUT

Els alumnes de 1r de batxillerat estan realitzant 3 tallers relacionats amb diferents aspectes de l’àmbit de la salut i l’esport. Els tallers són: nutrició, primers auxilis i salut emocional. S’estan duent a terme a través d’activitats teoricopràctiques en grups reduïts.… Llegeix més»

HOMENATGE A RUBÉN MARCOS

El pròxim dilluns 8 d’abril, farà un any des de la pèrdua de Rubén Marcos, estimat alumne i company del nostre institut.
Amb l’objectiu de fer un petit homenatge a la seva memòria, el centre ha organitzat una breu cerimònia a les 12:15 h. Es farà la… Llegeix més»

2a MILLA CARLOS MORELLÓ

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Optativa d’Expressió Artística han dissenyat la gràfica per a la 2a Milla de la Cursa Carlos Morelló. El grup guanyador del disseny pel logo, el cartell i els dorsals per al dia de l’esdeveniment estava format per l’Aleix Cardellach, la Lucia Rios i el Lluís Pérez. Felicitats per la feina feta!… Llegeix més»