Alumnat de 6è: Escoles adscrites

En aquest apartat trobareu els deures d’estiu que ha preparat el professorat de l’Institut de Seròs juntament amb les Escoles adscrites en els diferents seminaris de coordinació. Aquest any no són obligats per ningú (Si en alguna tasca llegiu la puntuació no en feu cas). No els haureu de lliurar a l’institut. Són per anar fent, al vostre ritme durant l’estiu. Tot i així, recomanem que us organitzeu. Feu un mes de vacances, però queda molt temps per treballar una mica, i d’aquesta manera el retorn a les classes us serà molt més fàcil. No oblideu dedicar un temps cada dia a la lectura que més us agradi.

Deures de Llengua catalana:

Deures de Llengua castellana:

Deures de Llengua anglesa:

Deures de Matemàtiques: