Castanyada 2017

Dimarts 31 d’octubre celebrarem la castanyada a l’Institut Seròs.

De8.30 a 11.30 hi haurà classe ordinària com qualsevol dimarts, tret de l’alumnat de 4t que destinarà aquest temps a la preparació de la festa.

Després anirem plegats al camp de futbol on els organitzadors ens serviran entrepans, castanyes i un refresc.

Aquest any, tal com venim fent des del 2014, també col·laborarem amb la fundació “Save the Children” participant en la XIV Cursa Quilòmetres de Solidaritat. Els diners recollits, juntament amb els que sobrin dels esmorzars seran enviats a la fundació. Aquest any els destinarà a combatre la fam al Sudan del sud, que actualment es troba en situació d’emergència internacional.

A més de l’aportació d’un euro per  a la inscripció, durant els darrers 10 dies els delegats i delegades de cada grup han anat recollint, amb una guardiola, donatius dels companys i companyes de classe

En acabar la cursa al camp de futbol, l’alumne rebrà un carnet signat pel centre  justificant el nombre de voltes que ha fet i la quantitat de l’aportació feta, per tal que vosaltres n’esteu assabentats.  A més a més, rebran un diploma de participació.

A les 14.30 h  tornarem tots junts cap al centre per tal d’agafar les motxilles i tornar cap a casa.