Basketbeat

L’alumnat que cursa la matèria de música a 4t Eso ha desenvolupat un projecte de Basketbeat durant part del segon i tercer trimestre. Els nois i noies van escollir aquesta activitat entre altres propostes que van sorgir a l’aula. L’objectiu era crear un espectacle de basketbeat amb un dels estils musicals que estem estudiant a 4t Eso. El basketbeat és una disciplina que uneix l’esport del basquet amb la música, ja que es fa servir la pilota com a instrument de percussió. Es creen així coreografies molt interessants que combinen el treball en equip i la interpretació de polirrítmies, tot aprofundint en els conceptes de pulsació/ritme musical i harmonia/coordinació corporal. Vam poder comptar, a més, amb el Pau Estrella que també va composar la música de la nostra coreografia. Després d’uns dies assajant i creant els passos i ritmes vàrem gravar tota l’activitat i es va poder visionar durant la festa d’orles de l’alumnat de 2n Batxillerat d’enguany.

Núria Enrich.