Investigant els amos de la biosfera

20161117_092106

El dijous 17 ha estat l’escollit per a rebre l’exalumne Carles Borrego, doctor de la UdG que ens ha ofert dues interessants xerrades.

La primera ha estat adreçada a l’alumnat de Batxillerat científic i sota el títol de “Com va això de ser investigador”? ens ha anat desgranant les diferents etapes, problemàtiques i satisfaccions per les que passen les persones que, com ell, dediquen bona part del seu temps a la recerca. Ha estat molt il·lustrativa, realista i, al mateix temps,  amena, aconseguint l’interès de tots els assistents que tenen, des d’ara, una visió nova visió d’aquest camp al qual, segurament, més d’un hi encaminarà el seu futur professional.

A la segona l’alumnat de 4t d’ESO ha quedat sorprès amb moltes de les dades que en Carles ha proporcionat sobre “Els amos de la biosfera”, els bacteris. Organismes microscòpics, que passen desapercebuts a la ullada diària i que, en canvi han provocat i provoquen els canvis més significatius al nostre planeta.

20161117_083243