Intercanvi Cals-College -Sant Elmn 2018

Del  11al 16 d’abril passat 26 alumnes i dues professores hem anat d’intercanvi al Cals College de la ciutat de Nieuwegein. Els alumnes van poder veure les diferencies culturals de les dues ciutats i van tenir la possibilitat de conviure en famílies.

El primer dia ens van donar la benvinguda, El segon dia vam anar a Utrecht on vam poder visitar els llocs més emblamàtics i el divendres vam anar a Amsterdam a visitar  museu de  Van Gogh  i Dungeon Amsterdam .

El cap de setmana van poder gaudir de diverses activitats en famílies i el dia 16 d’abril,dilluns,  vam fer una classe de genètica i una activitat sobre Van Gogh  i cap a casa falta gent!

Una gran experiència per a tots ells

Si voleu veure’n fotos cliqueu a l’enllaç: