ELS ALUMNES DE L’INSTITUT SANT ELM COL·LABOREN AMB LA MARATÓ DE TV3

Text i fotos: Estel García Garín , Paula Lucea Livramento, Tess Verhagen Lommers

Diumenge 18 de desembre de 2016, l’Institut Sant Elm ha col·laborat, un a any més, en la diada solidària de la Marató de TV3, que aquest any ha estat destinada a la recaptació de diners per a estudiar els ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Mentre els alumnes del Batxillerat artístic anàvem realitzant diverses actuacions, hi havia una parada on els professors venien objectes i detalls realitzats pels alumnes del centre.

També va pujar al nostre escenari la Bego Matesanz, que va cantar una cançó de l’arterioesclerosi múltiple (també era el dia d’aquesta malaltia) i la coral dels més petits de l’Escola de Música de Sant Feliu.

Estem molt contents d’haver col·laborat en aquesta diada solidària, doncs hem obtingut  950€ que seran dedicats a la investigació de les causes i el tractament d’aquestes malalties.

dibuix-sense-titol  20161218_120812       final   final2 finlaa3