El programa TEI en marxa!

L’institut Sant Elm, aquest curs 2017-2018 aplica per primera vegada el programa TEI -tutoria entre iguals- juntament amb la resta de centres del municipi.
El TEI és un programa de convivència per la prevenció de la violència i l’assetjament escolar, té caire institucional i implica a tota la comunitat educativa. El seu objectiu bàsic és millorar la integració escolar i treballar per una escola inclusiva i no violenta. Es tracta d’una estratègia educativa des d’una perspectiva emocional, que tracta de desenvolupar les competències sobre sensibilització, empatia i empoderament del grup classe com element preventiu i dissuasori de les conductes violentes.
Fins ara els alumnes de 1r i 3r d’ESO han rebut les sessions informatives i formatives referents al programa, per part de l’equip TEI que s’ha constituït al centre.
Finalitzades aquestes sessions, el passat dia 27 de setembre va tenir lloc un acte institucional al centre, segons el qual, els alumnes de 3r varen rebre per part de la direcció del centre, un diploma de nomenament com a tutors i també un carnet que els identifica com  a tal.
Com element a destacar,  la implicació de la totalitat dels alumnes de tercer, tot i que la participació al projecte és totalment voluntària.