Dia de la gent gran

Alumnes de batxillerat artístic de l’Institut Sant Elm (COR JUNY) col·laboren amb la Festa de la Gent Gran

El diumenge 27 de novembre del 2016, els alumnes de batxillerat artístic de l’institut Sant Elm, acompanyats dels professors Jordi Perales i Monti Galdon, vam col·laborar en la Festa de la Gent Gran que es va fer al Pavelló de la Corxera.

Primer vam realitzar una perfomance de teatre interactuant amb els avis i àvies, i després vam cantar tres cançons a l’escenari amb el Cor Juny, que va ser: Hey brother, Cheap thrills i Burn. Quan l’actuació es va acabar, ens van convidar a dinar.  L’experiència va ser molt positiva, hi havia 950 persones grans de públic.

text: Aida Cornellà i Mònica Tivda.   Fotos: Estel Garcia i Pere Carreras

Podeu trobar més fotografies a continuació:

www.guixols.cat

dibuix-sense-titol     dibuix-sense-titol     dibuix-sense-titol