Certamen de lectura en veu alta

Felicitats als alumnes de l’INS Sant Elm que han superat la fase del quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta que organitza el Departament d’Ensenyament i  Fundació Enciclopèdia Catalana.

Aquest dimecres 11 d’abril, al Teatre Municipal de Palafrugell, s’han reunit 50 dels millors lectors infantils i juvenils del Baix Empordà que representaven 21 centres educatius de la comarca per participar als quarts de finals del Certamen.
Els alumnes del Sant Elm han superat els nervis i han llegit excel·lentment davant d’un jurat format per persones vinculades al teatre, a la docència i la literatura.
Moltes felicitats a Aina Trigueros que ha resultat guanyadora de la categoria de Corsaris (1r cicle d’ESO).
Moltes felicitats a Àlex Barroso, Cristina Llobeti Adel Calabuig
que han resultat guanyadors de la categoria Tropa de Corsaris (lectura col·lectiva per lectors de 3r i 4t d’ESO).
Felicitats igualment a Alin Pirvu que ha fet un gran paper a la categoria de Timoners (Aula d’Acollida).
Arribar i superar la fase comarcal és un reconeixement al seu talent i a la feina ben feta ja que s’han preparat molt bé i han assajat molt.
El guanyadors aniran a la semifinal que es farà el pròxim 4 de maig al teatre municipal de Salt. La final es farà la primera quinzena de juny a Barcelona.
Molta sort!