TALLER D’AUTORETRAT. NÚRIA LÓPEZ TORRES

La fotògrafa documentalista  Núria López Torres, (http://www.nurialopeztorres.com/),  especialitzada en retrat i temes de gènere, ha impartit un taller d’autoretrat als alumnes de 2n de batx del projecte de psicologia. La Núria ha fet girar la seva explicació al voltant de tres eixos: l’autoretrat com a diari fotogràfic i com a eina  d’autoanàlisi psicològic; l’autoretrat com a teràpia i l’autoretrat com a crítica social. Ara els alumnes hauran de fer les seves pròpies creacions, tot mostrant la seva imatge més enllà del simple selfie habitual a les xarxes socials. Aquest serà el darrer pas cap a la construcció d’un diari fotogràfic i textual personal, després de tot un curs de reflexió i d’articulació de les seves pròpies històries individuals i familiars, de plasmació les seves emocions i dels seus somnis.