Netbook per a L’Institut Sant Andreu

Podeu portar els dispositius personals que tingueu actualment, amb el programari adequat a les necessitats d’ús dels alumnes i sempre que les dimensions permetin guardar-los dins dels armariets metàl·lics.

No obstant això, si esteu pensant en comprar-vos un de nou, recomanem els netbooks d’Acer B117.

Informació adreçada a les famílies per a facilitar l’adquisició del model ACER B117, per l’empresa FDOS Software

Full Informatiu i forma de pagament .

Per tal de reservar i comprar l’ordinador heu de fer un primer ingrés de 150 € al compte corrent (La Caixa o Banc Sabadell) del distribuïdor dels ordinadors, amb data límit 15 d’agost.

La resta de l’import total es pot ingressar després d’aquesta data.

LA CAIXA ES54-2100-0614-39-0200112138
BANC SABADELL ES32-0081-1713-39-0001033614

IMPORTANT: en el full d’ingrés s’han d’incloure el nom i cognoms de l’alumne i el nom del centre. No llenceu el rebut corresponent.

Característiques tècniques