Robòtica a l’Institut Sant Andreu

Dimarts passat, 29 d’abril, els professors de tecnologia i diversos alumnes de batxillerat vam participar en la Jornada de Robòtica Educativa que es va fer a l’Institut Príncep de Viana. Es van presentar projectes desenvolupats per alumnes dels cinc centres participants i va ser un bon moment per a compartir experiències.

blog
Veure el Blog del Departament de Tecnologia de l’I Sant Andreu

Per la nostra part vam oferir una perspectiva dels diferents projectes relacionats amb la robòtica que desenvolupen els alumnes d’ESO i Batxillerat. Vam mostrar un cotxe amb comandament a distància i un escarabat robòtic seguidor de línies (podeu veure’n el funcionament en el nostre Bloc de Tecnologia).

Aviat començarem a muntar la impressora 3D que hem adquirit recentment (RepRap BCN 3D+). Esperem que amb ella puguem dissenyar i “imprimir” peces que ajudin a millorar els nostres robots.

jornada

1 comentari

1. Pingback: i Sant Andreu BLOC » Robòtica a l’Institut Sant AndreuImpresoras 3d | Impresoras 3d