Xerrada Dept.Manteniment: “La química a l’aigua de piscines

El passat dimecres 9 de maig, el tècnic Pere Rovira, de l’empresa BEHQ, va venir a fer una conferència sobre “La química a l’aigua de piscines: paràmetres bàsics i alteracions més habituals”.
Els alumnes de primer i segon curs del Cicle de Calor (especialització de Piscines), van poder gaudir de la xerrada i del debat amb un expert molt reconegut en la matèria.
A banda de la profitosa experiència,  l’empresa BEHQ va obsequiar l’Institut amb un Laboratori de sobretaula, preparat per a analitzar els paràmetres necessaris en l’aigua de piscines.
El cicles de manteniment, tan de fred com calor, tenen una gran sortida professional i un alt percentatge dels alumnes troben feina inmediatament al graduar-se, molts d’ells després de completar la seva formació en la modalitat de FP DUAL.