Dia de la Ciència i la Tecnologia als cicles d’Informàtica

Els passat dilluns dia 14 de Novembre vam celebrar el Dia de la Ciència i la Tecnologia als cicles d’ Informàtica de l’ Institut amb una jornada de conferències a càrrec d’empresaris de diferents startups i d’ exalumnes del nostre centre. Els conferenciants van ser el Sr. Antonio Valle de G2, amb la conferència sobre Big Data; en Sergio Gudiño exalumne del centre i que va presentar la gestió informàtica de l’empresa Carglass; l’ Edgar Ratia exalumne que va fer una presentació dels serveis de hosting i va explicar la seva experiència professional; l’ Oriol García exalumne amb la conferència sobre Programació reactiva i en Jaume que va fer una exposició sobre Sistemes Estables i Segurs.

La jornada es va desenvolupar a la Sala d’ actes del Centre Cívic Can Rull al matí de 9 a 11 hores, i a la tarda de dos quarts de set a dos quarts de deu. Va assistir-hi tot el nostre alumnat que va fer una valoració molt positiva de la jornada!