Acte de commemoració del Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

El passat dijous dia 23 de novembre l’alumnat de cicles formatius d’informàtica de l’Institut Sabadell va assistir a l’acte de commemoració del Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones. Aquest acte es va realitzar amb la representació i posterior debat del monòleg  “No solo duelen los golpes”, de Pamela Palenciano, organitzat per l’Oficina Jove de Sabadell a l’auditori del Centre Cívic de Can Rull.

Va ser una experiència molt enriquidora perquè va possibilitar a l’alumnat de definir-se davant de la violència masclista i reflexionar sobre ella i sobre les possibilitats de millora a nivell personal i social amb la finalitat de lluitar contra aquesta xacra.