Orientació acadèmica i informacions PAU

L’alumnat de batxillerat del nostre institut segueix un programa d’orientació personal amb la finalitat d’ajudar-lo en l’elecció de la seva formació o itinerari professional posterior al batxillerat. Això inclou informació sobre les diferents alternatives: les PAU, els cicles formatius de grau superior i la universitat, amb els corresponents processos de preinscripció i matriculació. En aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els principals llocs web sobre estudis posteriors al batxillerat (graus i FP), PAU i preinscripció universitària.

Orientació acadèmica

• Unportal.cat”, el web de l’educació superior a Catalunya, amb informacions molt completes sobre tots els centres públics i privats. Accés a moltes més informacions gràcies a la subscripció anual exclusiva per a l’alumnat, famílies i professorat del centre.
  • Educaweb: Orientació acadèmica universitària i de formació professional.
  • Preparats.cat: Web d’orientació acadèmica, en obert, per a l’alumnat de batxillerat
  • Portal “AQU.EUC. Estudis universitaris de Catalunya. Web de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
  • Portal “Tria educativa”: secció del web oficial del Departament d’Educació per Estudiar a Catalunya FP, Graus universitaris,…
  • “Canal Universitats”, sobre les PAU, la preinscripció universitària, l’oferta formativa universitària i les beques.

Informació general sobre les PAU i l’accés a la universitat:

Enllaços a les diferents universitats públiques catalanes:

-Beques universitàries. AGAUR”, Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca http://agaur.gencat.cat/ca/inici